Šių metų kovo 19 dieną smulkiojo verslo organizatoriaus specialybės mokiniai, kartu su profesijos mokytoja Dovile Šležaite, vyko į prekybos centrą ,,Akropolis“. Tai buvo ne tik edukacinė išvyka, bet ir marketingo pamoka netradicinėje aplinkoje. Šios pamokos – išvykos tema – marketingo kompleksas ir jo elementų analizė praktinėje erdvėje. Pamokoje buvo siekiama ugdyti mokinių marketingo kompetencijas, kad savo žinias ir gebėjimus mokiniai galėtų pritaikyti praktinėje veikloje.
Nuvykus į prekybos centrą ,,Akropolis‘‘ mokiniai turėjo pasirinkti vieną iš prekybos centro parduotuvių ir atlikti šias užduotis:
- Atlikti pasirinktos parduotuvės marketingo komplekso analizę apibūdinant jos vietą, produkciją, kainų ir rėmimo politikas.
- Įvertinti aptarnavimą parduotuvėje pagal pateiktus kriterijus;
Mokiniai stebėjo pasirinktos parduotuvės darbą ir pateiktuose užduočių lapuose fiksavo gautą informaciją. Mokinius, atliekant užduotis, konsultavo profesijos mokytoja Dovilė Šležaitė.
Grižę iš ekskursijos, mokiniai parengė vaizdinę medžiagą, kurioje užfiksuota visa svarbiausia surinkta informacija, nuotraukos ir įspūdžiai.